28 September, 2012

NOKIA mencelah-celah disebalik pertelingkahan Samsung dan Apple

Disebalik pertelingkahan Samsung dan Apple, Nokia yang dahulunya gergasi telefon bimbit mula mencelah dengan model-model baru dengan harapan dapat menambat hati pengguna.

Entahlah, rasanya macam kesian pulak kat NOKIA ni. Tak apalah, kesian punya pasal, kami cuba tolong promosikan produk baru mereka, Nokia 710 dan Lumia 610.

Kedua-dua model NOKIA ini dilengkapi dengan perisian Tango untuk anda sentiasa berhubung mesra dengan yang tersayang.

Harga pun tak bleh blah...nak tahu lebih, ok layari di SINI.

Never miss an update from the most important people in your life with the Lumia 610 with #LumiaOffers!

1 comments so far

tak sabar tunggu nokia intergrate dengan intel jer ni dan microsoft, ura2 tu ada


EmoticonEmoticon