14 Mac, 2013

(Gambar) Guru 'bajingan', Mohd Lotfi Nor, sudah dicekup polis...!

KOTA BHARU 14 Mac - Polis memburu seorang guru yang bertanggungjawab menghina pasukan keselamatan sebagai ‘anjing’ dan menganggap kematian mereka sebagai ‘mati katak’ dalam laman sosial Facebook miliknya, baru-baru ini.

Ketua Polis Kelantan, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata, lelaki itu, Mohd. Lotfi Nor, 37, yang berasal dari Pasir Putih, dipercayai sedang bersembunyi.

Menurut beliau, pihaknya telah membuka kertas siasatan berhubung laporan polis yang dibuat sebelum ini mengikut Seksyen 41 Akta Hasutan 1948.

“Siasatan segera akan dijalankan kerana tindakan lelaki itu yang dipercayai mengajar di Sekolah Kebangsaan (SK) Tok Bali, Pasir Puteh di sini bukan sahaja melampau tetapi boleh meracuni fikiran orang ramai.

Baca juga: Kenyataan rasmi KPM terhadap guru 'bajingan' hina ATM/PDRM

“Kita akan siapkan kertas siasatan dan hantar kepada Ketua Unit Pendakwaan untuk tindakan susulan.

“Kalau dia tidak waras tak kan dia pandai menulis mengeluarkan kata-kata sebegitu, pandai pula takut dan bersembunyi," katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini. - UTUSAN

TERKINI! : 


Tergempar dan Panas!!!!! Gambar cikgu yang menghina Pihak keselamatan di Lahad Dahu dan meroyan di dalam FB dan memburukkan anggota keselamatan negara...

Sudah ditangkap pun ~
Alhamdulillah...
 

4 comments

Tulah nak ckap tak fikir dulu.... Wat malu kaum je.... Padan muka, kan dah kena...

Naik populariti. Tindakan tatatertib. Sian kat anakbini dia.

Sayang betul saorang pendidik tetapi yang bangang nya diri sendiri tak terdidik..sekiranya yang menanggung akibat daripada perbuatan bangang nya dia yang tanggung sendiri takpe la..ini kesannya akan ditanggung oleh seluruh keluarga beliau..

Weii..sial sedar laa diri ko tu..masa sekolah rendah ditanggung oleh kerajaan dengan perbagai bantuan..masuk maktab perguruan dibagi elaun bulanan sebanyak RM700/= sebulan, masuk pengajian tak perlu buat pinjaman..semuanya beres..ini ke balasan yang ko berikan...kesian betul aku dengan nasib si sial ni muka pun sama cam babi dihutan..sedar tak ko keamanan yang ko perolehi selama hidup ni disebabkan adanya pihak keselamatan yang menjaga negara..bodohh punya orang...

Tapi..lihat lah nanti pabila dia ni dikenakan tindakan tatatertip ataupun dijatuhi hukuman oleh mahkamah..dia akan menyalak menyalahkan kerajaan dipentas ceramah PAS..sedangkan segala tindakan yang diambil oleh pihak berkuasa dan berwajib adalah hasil daripada tindakan bodoh beliau sendiri..elok simamat sial ni dihantar ke Lahad Datu supaya dia dapat melihat dengan mata kepala nya sendiri keadaan sebenar..bawak2 laa keluar daripada kelantan tu supaya otak boleh berfikir dengan waras..

seorang lg pemberontak lahad datu berjaya d berkas pihak polis..dpercayai menyamar sebagai guru d kelantan..HA,HA,HA


EmoticonEmoticon