24 Ogos, 2013

(Gambar) Selebriti jelita mengaku hilang dara diusia 17 tahun

Cynthia Alona, melalui laman web Detik Hot mengakui dirinya telah menyerahkan keperawanannya kepada teman lelaki seawal usia 17 tahun lagi.

Meskipun dikenali sebagai public figure, model playboy ini mengaku tiada rahsia untuk disembunyikan kepada umum mengenai siapa dirinya selama ini. Ketika ditanya wartawan mengenai keperawanannya, bintang film 'Setan Budeg' itu mengaku telah menyerahkan mahkota gadisnya kepada teman lelaki pertama di kala dirinya masih berusia 17 tahun.

"Bohong kalau ada yang bilang Alona masih perawan sampai sekarang. Jujur, aku udah nggak virgin," ujarnya ketika perbualan bersama detikHot di kediamannya di Bumi Serpong damai, Tangerang.

Teman lelaki pertama Alona adalah Stephen Oelkers, warga Jerman kini menjadi suami kepada model Tiara Lestari. Tiada yang dikesalkan oleh Alona. Beliau berkata, perkara tersebut tidak dapat dihalang kerana berjauhan dengan keluarga terlalu lama ketika menuntut di Singapura.

Situasi yang terlalu bebas tanpa pengawasan dari keluarga membuatkan Alona leka di usia remaja.

"Aku tuh udah lama lepas keperawanan, pernah tinggal di luar negeri yang bebas membuat aku juga bebas ngelakuin apa aja," katanya.

Alona menjalinkan hubungan dengan Stephen hampir enam tahun semenjak di universiti.


EmoticonEmoticon