04 Mac, 2014

Amir Raja Lawak tayang foto teman wanitanya

Wah!

HM ucapkan tahniah buat Amir Raja Lawak yang kini dah pun mempunyai kekasih hati yang comel dan cun! hehe... mir jgn tunggu lama2 tau haha... jom baca dan layan foto selanjutnya...

Amir Raja Lawak sebelum ini membuat kenyataan beliau sedang memilih antara 2 gadis yang dikatakan jatuh hati dengan Amir Raja Lawak.

Amir yang popular dengan tagline “Im Sorry” kini telah memuat naik gambar kekasihnya di laman sosial miliknya.

Jadi wanita inilah yang menjadi pilihannya. Memang comel juga kekasih Amir Raja Lawak ni. Bertudung, bagus pilihan Amir.
Amir berkata sambil berguran dia jeles tengok orang lain bercinta, sebab tu dia akhirnya nak juga merasa cinta. Cewah...

Amir dikatakan menemani kekasihnya makan di Curve Damansara. HM ucapkan semoga pasangan ini bahagia hendaknya. Tak sabar HM tunggu Amir kahwin. Hehe...

Sumber


EmoticonEmoticon