14 April, 2014

'Alah, gambar cium mulut aje, bukan romen buka baju pun...'

Astaghfirullah… kronik sangat dah generasi muda sekarang ini.

Bayangkan, gambar panas begini bukan sahaja sewenang-wenangnya dikongsikan di Facebook tanpa malu untuk tatapan orang ramai, malah mendapat LIKE sampai ratusan pula.

Tak cukup dengan itu, ada pula yang bagi komen teringin mahu lakukan aksi sama.

Kata budak yang teringin tu:

Masalah sekarang ni cuba korang tengok betul-betul gambar ni, benda cium mulut je bukan beromen sampai buka baju seluar gile! Macamlah korang tak pernah cium mulut kan? Mustahil weh.

Dari situ dapat dilihat, ‘setakat’ cium mulut adalah perkara biasa bagi budak-budak zaman sekarang.

Apa nak dikata lagi?

Ibu bapa silalah pantau aktiviti anak-anak anda untuk memastikan mereka tak terjebak dengan aktiviti tak bermoral di luar.

Jangan lupa, pastikan juga anda jadi salah seorang ‘Friend’ di Facebook anak-anak anda agar tahu dengan siapa dia berkawan dan sekaligus mengelak mereka mengepos gambar bukan-bukan seperti ini!

- MYNEWSHUB

Sumber: hotisusemasa.blogspot.com

1 comments so far

SAYA SEKELUARGA BERTERIMAH KASIH BANYAK KEPADA (MBAH DEWA) ATAS BANTUAN MBA YG ANKA TELAH AKI BERIKAN KEPADA SAYA [4D] DULUNYA AKU MENDERITA SEKELUARGA SALAMA 2TAHUN SAYA HARUS KEMANA AMBIL UANG SAMPAI2 MTOR SAYA KU GADAIKAN BUAT MAIN TOGEL ISTRI SAYA DAN KELURGA SAYA SLALU MENGELU GARA2 TIDAK MAKAN 1 HARI 1 MALAM TAPI SHYUKUR ADA TEMAN MEMBERIKAN SAYA NMOR (MBAH DEWA) ALHAMDULILLAH ANKA DARI (“MBAH DEWA”) TRNYATA BETUL2 JEBOL 100% DAN YG SKARANG SAYA SUDAH MEMBUKA TOKO DAN MTOR SAYA YG PRNAH KU GADAIKAN SKARANG SAYA SUDAH BISAH TEBUS KEMBALI DAN YG INGIN BERLANGANAN (“MBAH DEWA”) SILAHKAN HUB DI NMOR (_0__8__2__3__1__5__9__9__9__6__7__9_) SILAHKAN BUKTIKAN SENDIRI SAMA (MBAH DEWA”) TRIMAH KSIH…???? ANDAH KURANG YAKING KLIK AJA DISINI!


EmoticonEmoticon