28 Ogos, 2014

Felixia Yeap naik angin dengan Harian Metro

Bukan mahu mengungkit kisah lalu. Namun, penghijrahan gadis ini dilihat telah menjadi membuka mata ramai orang tentang keindahan agama Islam.

Walaupun pada mulanya dia mendapat kecaman hebat daripada para netizens yang menganggap bahawa dia sekadar mahu menunjuk-nunjuk, gadis ini dilihat cekal mengharungi dugaan bergelar seorang mualaf. Great job girl!

Bagaimanapun, semalam kami agak terkejut apabila Felixia Yeap ataupun nama Islamnya Raisyyah Raniah dilihat berang dengan akhbar sensasi Malaysia, Harian Metro. Erm.. kenapa pula ya?


Marah betul Felixia dengan Harian Metro nampaknya ya!

Screenshot artikel akhbar Harian Metro dengan headline ‘Tolonglah Jaga Maruah’ itu menarik perhatian followers Instagram dan Facebook Felixia yang sekaligus menyatakan sokongan mereka terhadap gadis itu.

Di samping menasihati Felixia agar terus bersabar, ada juga yang mencadangkan agar Felixia menyaman akhbar itu yang dianggap tidak beretika dalam membuat laporan mengenai dirinya.

Kami pun tak pasti apakah isi kandungan yang ditulis oleh akhbar itu. Hurm.. Ada tak para followers OHBULAN! yang sudah membaca artikel tersebut? Kalau ada jom cerita sikit pada kami!

2 comments

Teguran tu selayaknya ditujukan kepada sebilangan besar artis wanita melayu yg bangga menayang paha dan ketiak tanpa rasa malu, kan?

‘Mantap Bro’ - This Is What Women Really Want !!
Kenikmatannya Terasa Hingga Ke Subuh !!
KLIK HERE !!


EmoticonEmoticon